سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان ایوان مطرح کرد؛

موفقیت نیروی انتظامی در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه عملکرد ناجا در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش رضایت بخش بوده است، گفت:در این راستا از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح‌های مقتدرانه و تامین امنیت تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام علی حیدری امام جمعه شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: نیروی انتظامی در اجرای طرح‌ها به ویژه طرح مقابله با اراذل و اوباش بحمدالله موفق بوده و مایه آرامش، اطمینان و امنیت مردم بوده است.

او افزود: مردم قدردان و قدرشناس و حامی نیروی انتظامی همیشه بوده و هستند و ما توفیق شان را از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم و از اجرای طرح‌های پلیس در سطح استان و شهرستان حمایت می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان ایوان، اضافه کرد: قطعاً تلاش در جهت امنیت یک ضرورت است و در تامین امنیت نیروی انتظامی یکی از نقش‌های محوری و اساسی را دارد.

او به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد نیروی انتظامی که فرمودند نیروی مقتدر انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار نیروی انتظامی به همان اندازه تأثیرش در تأمین امنیت مهم بوده است که همواره طرح‌هایی که پلیس اجرا کرده است همانند طرح برخورد با اراذل و اوباش موفق بوده اند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه خیلی از کشور‌ها و در جهان هستند که مردم آن‌ها امنیت و آرامش ندارند، بیان کرد:  تلاش نیروی انتظامی و اقتدار این نیرو و امنیت کشور در حد ایده عالی تأمین شده که جای تشکر دارد و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.