علیمحمدی گفت: ریش سفیدان و معتمدین محلات ، نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گردهمایی سران طوایف و ریش سفیدان سطح استان ایلام، گفت: تعامل هدفمند با مردم می‌تواند یاری رسان پلیس در رسیدن به اهدافش باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان و ریش سفیدان میسر می‌شود.

او ادامه داد:همکاری سران طوایف و ریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح استان این زمینه را ایجاد خواهد کرد، که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه‌های بروز جرم در محلات را شناسایی نمود و نسبت به رفع آن‌ها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتری عمل کرد.

علیمحمدی ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و افزود: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی پایان دهد.

او به ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد:احساس امنیت و آرامش مهمترین سرفصل یک زندگی انسان برای زندگی در یک اجتماع است و با نبود آن عملاً نشاط و شادابی از جامعه رخت برمی بندد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام اظهار کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی موجب ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی شده و در نهایت رضایتمندی مردم و محبوبیت پلیس را بدنبال خواهد داشت.

او در پایان ضمن تقدیر از تعامل ریش سفیدان و سران طوایف درهمکاری با پلیس، مطرح کرد: افتخار نیروی انتظامی خدمت گذاری به مردم است و پلیس برای ایجاد امنیت پایدار، از ظرفیت سران طوایف و معتمیدن محلات به عنوان بازوی قوی و پشتوانه‌ای محکم مردمی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.