سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است

امام جمعه کوهبنان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دل‌ها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می‌دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولان و مردم کوهبنان  با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: طبق روایات خدمت رسانی به مردم نوعی عبادت است کمک‌های مومنانه مورد نظر مقام معظم رهبری به یاد سردار دل‌ها و شهیدان همیشه جاوید از جمله کار‌های ارزشمندی است که در هفته دفاع مقدس  در حال اجرا است.

او تاکید کرد: از جمله کار‌های پسندیده حضور سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوادث در مناطق مختلف کشور و خدمت رسانی صادقانه به آسیب دیدگان بود که کار بسیجیان امروز ادامه دهنده راه این مرد الهی و بی ادعااست.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: شناخت درست ارزش‌ها و پایبندی به اصول انقلاب، حرکت کردن در خط حضرت امام (ره)، پرهیز از وابستگی حزبی، داشتن اخلاص و... از جمله ویژگی‌های سردار دل‌ها بود.

او تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دل‌ها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می‌دانست و در خط امامین انقلاب حرکت می‌کرد و گوش به فرمان ولایت بود این جاست که همه باید پاسدار و بسیجی تابع ولایت و رهبری باشیم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: فرد انقلابی باید ولایت مدار باشد و تبعیت خردمندانه از ولایت و رهبری داشته باشد و در مواقع خاص برخی از بیانات ایشان را به نفع خویش تفسیر نکند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.