سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ واحد مسکن مددجویان در سروآباد افتتاح شد

فرمانده سپاه سروآباد گفت:امسال تعداد ۱۹ واحد مسکن مددجویان در سروآباد تکمیل و به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و تحویل داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ محسن ایوانی فرمانده سپاه سروآباد در حاشیه افتتاح این واحد‌ها گفت: طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی سپاه با کمیته امداد امام (ره) در سال ۹۷ احداث ۴۳ واحد مسکن مددجویان در دستور کار بسیج سازندگی سپاه قرار گرفت.

او افزود: در سال ۹۷ و ۹۸ بسیج سازندگی سپاه تعداد ۲۴ واحد مسکن مددجویان را در سطح روستا‌های شهرستان احداث و تحویل مددجویان داد و در مناسبت‌های مختلف افتتاح شدند.

سرهنگ ایوانی یادآور شد: در سال ۹۹ نیز تعداد ۱۹ واحد باقی مانده تکمیل و به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و تحویل مددجویان شد که در مجموع برای احداث این واحد ۲۱ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بسیج سازندگی هزینه شده است.

فرمانده سپاه سروآباد اضافه کرد: ۱۴ واحد از مسکن مددجویان احداث شده در روستا‌های بخش هورامان و ۲۹ واحد نیز در روستا‌های بخش مرکزی احداث شده است.

او افزود: یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی سپاه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه و تامین سرپناه برای آن‌ها است که در این راستا خانواده‌های نیازمند و مستمند در سطح روستا‌ها توسط نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و به بسیج سازندگی معرفی می‌شوند.

سرهنگ ایوانی گفت: امسال در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان سروآباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح می‌شود ضمن اینکه ۱۱۰ برنامه مختلف و متنوع نیز در گرامیداشت این ایام برگزار خواهد شد.

۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.