سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای کمیته امداد:

خیران نیکوکار دالاهویی ۱۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند/موفقیت۳۷مددجو با رتبه برترکنکور

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: در تازه‌ترین کمک‌ها به شور عاطفه‌ها خیران دالاهویی ۱۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت : شور عاطفه‌های سال جاری تا یازدهم مهرماه به منظور تامین اقلام آموزشی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه خیران نیک اندیش در شهرستان دالاهو با پیوستن به شور عاطفه‌ها تاکنون هدایای نقدی و غیرنقدی قابل توجهی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده اند، گفت : در تازه‌ترین این کمک‌ها خیران دالاهویی ۱۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

او افزود: ارزش کفش‌های اهدایی بیش از ۱۵ میلیون تومان بوده که با اولویت دانش آموزان ساکن در روستا‌های مناطق محروم و خانواده‌های ایتام توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو با بیان اینکه امیدواریم خیران و حامیان نیک اندیش همچون دیگر مناسبت‌ها در کار خیر کمک به دانش آموزان نیازمند سهیم شوند، افزود: مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های غیرحضوری این نهاد به شمار می‌رود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این درگاه‌ها به دست نیازمندان برسانند .

مجازی شدن شیوه آموزش ونیاز به گوشی هوشمند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان به شرایط کرونا واثرات آن برنیاز‌های آموزشی مددجویان پرداخت و گفت: با توجه به مجازی شدن شیوه آموزش ونیاز به گوشی هوشمند و تبلت، متاسفانه ۱۲ درصد دانش آموزان نتوانستند از شبکه شاد بهر‌مند شوندو باتوجه به قولی که استاندار دادند و حمایت دیگر دستگاه‌ها امیدواریم این نیاز برطرف شود.

جمشیدی گفت: از بیست و دوم شهریور ماه طرح شور نشاط شروع شدو تا به امروز بیش از ۵ میلیارد تومان هدایای نقدی و کالاجمع آوری شده است که در پایان طرح یعنی یازدهم مهرماه، بتوانیم با این کمک‌ها گوشی وتبلت برای دانش آموزان تحت پوشش تهیه کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان به حضور موفق مددجویان در کنکور سال جاری اشاره کرد و افزود: برای آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور،۳۰۰ نفر راتحت پوشش خدمات آموزشی قراردادیم که خوشبختانه ۳۸ نفر از این عزیزان به رتبه‌های زیر هزار دست یافتند که افتخار چشمگیری است.

جمشیدی آمار نخبه گان تحت پوشش استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را۲۵۰ نفر اعلام کرد که باتوجه به اینکه عضوبنیاد ملی نخبگان هستند دوبرابر دیگر مددجویان حمایت می‌شوند.

او گفت: در این حوزه، قهرمانان ورزشی، نویسنده، مخترعین ونخبگان علمی خوبی داریم که در جشنواره خوارزمی اختراعاتشان به ثبت رسیده است.

او آمار دانشجویان تحت پوشش استان را ۲۰۰۰نفر اعلام کرد که در دوترم مورد حمایت قرار می‌گیرندودر صورت ازدواج باز تا پایان تحصیل از خدمات کمیته امداد بهرمند می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد طرح مداد رنگی را مطرح کرد و افزود: در دانشگاه سما، مرکزنیکو کاری ظرف روز‌های آینده افتتاح می‌شود که نقش مرکزیت ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد را دارد که در این راستا به دنبال آن هستیم رسالت فرهنگی خود را در بین مددجویان پیاده کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.