سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح مشاغل خانگی

رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه وبویراحمد اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمد قائم کاظمی بیدک رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به منظور توسعه مشاغل خانگی،  بهبود وضعیت معیشتی و اقتصاد مقاومتی، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با مشارکت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی با راه اندازی دبیر خانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان اجرا می‌شود.

سید محمد قائم کاظمی بیدک با بیان اینکه این طرح برای ۱۵۰۰ نفر در استان به صورت رایگان قابل اجرا است افزود: این طرح در سال گذشته در ۹ استان کشور به صورت پایلوت اجرا شد و امسال نیز در ۳۱ استان در حال اجرا است.

او بیان کرد: شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح، حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام، اشتغال نداشتن تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

کاطمی بیدک گفت: علاقمندان به راه اندازی کسب و کار‌های خانگی تا ۶ مهرماه در سایت inhb.ir نام نویسی کنند.

صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با آموزش و توانمند سازی متقاضیان می‌توان گام‌های مثبتی در زمینه تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این استان برداشت.

پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: وجود بازار کار از ویژگی‌های بارز این طرح در سال جهش تولید است به گونه‌ای که این ظرفیت در سال‌های قبل وجود نداشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.