سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تسهیل و تسریع در روند تجارت فرامرزی در پایانه مرزی نوردوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت توسعه روابط تجاری با کشور‌های عضو اتحادیه اوراسیا بر تسهیل امور گمرکی در پایانه مرزی نوردوز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی تجارت فرامرزی استان، گفت: تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی نوردوز برای تسهیل و تسریع در روند تجارت فرامرزی با کشور‌های اتحادیه اوراسیا ضروری است.

او همچنین با اشاره به تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر روابط تجاری کشورها، گفت: با توجه به تحولات ناشی از این موضوع در اقتصاد جهانی، باید تلاش کنیم تا هدف‌گذاری مبادلات تجاری بویژه با کشور‌های همسایه با کمترین آسیب محقق شود.

اورنگی ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت تفکیک مسیر‌های محموله‌های صادراتی غیرنفتی و مسافری با حامل‌های مواد سوختی در پایانه مرزی نوردوز، خواستار استمرار و پیگیری کامل دستورالعمل های ساماندهی و تقویت مبادی ورودی و خروجی کشور از سوی دستگاه‌های مسئول در مرز‌های استان شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.