مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در سال ۱۳۹۸ شاهد تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر بود.

تردد بیش از یک میلیون مسافر از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در سال ۹۸به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در سال ۱۳۹۸ شاهد تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر بود.

 علیزاده گفت: در این مدت بیش از ۷۰۸ هزار مسافر (۳۹ هزار و ۸۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۶۶۸ هزار و ۹۰۰ مسافر خارجی) از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

او افزود: طی این مدت، از پایانه مرزی نوردوز نیز بیش از ۶۱۹ هزار و ۸۰۰ مسافر (۲۳۱ هزار و ۹۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۳۸۷ هزار مسافر خارجی) تردد کرده‌اند.

او گفت: بیش از ۶۱ هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه باری ایرانی و خارجی و همچنین ۱۰۲۸ اتوبوس مسافری ایرانی و ۱۰۵۷ اتوبوس خارجی طی سال گذشته از مرز جلفا تردد کرده است.

 علیزاده گفت: از مرز نوردوز نیز ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون ایرانی و ۴۱ هزار کامیون خارجی و همچنین پنج هزاراتوبوس ایرانی وخارجی و هشت هزار و ۸۰۰ سواری ایرانی وخارجی طی سال ۹۸ تردد کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.