سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

استفاده از ماسک در هندیجان به فراموشی سپرده شد/ کرونا همچنان در کمین است

رئیسی گفت: کاهش استفاده از ماسک در هندیجان سبب طغیان کرونا می‌شود و فاجعه‌ای بزرگ به دنبال دارد.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کاهش استفاده از ماسک در این شهرستان و سرپیچی شهروندان نسبت به رعایت نکات بهداشتی به ویژه جوانان باعث قرمز شدن وضعیت منطقه می‌شود.

او به انجام بازدید‌ها میدانی و گزارشات دریافت شده نشان می‌دهد که درصد استفاده از ماسک در این شهرستان به ۲۴ درصد رسیده است و در صورتیکه مردم به بی خیالی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص در مکان عمومی و شلوغ ادامه دهند، باید منتظر فاجعه‌ای بزرگ باشیم.

رئیسی با بیان اینکه پس از گذشت حدود ۲ ماه، طی چند روز گذشته ۲ بیمار کرونایی بدحال در بیمارستان شهدای هندیجان بستری شدند و شاهد افزایش روزافزون بیماران کرونا مثبت سرپایی در شهرستان هستیم، اظهار داشت: به صورت مستمر به مردم هشدار داده ایم که اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشوند، وضعیت قرمز می‌شود و هم اکنون نخستین علائم قرمز شدن وضعیت قابل مشاهده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پایان بیان کرد: از مردم فهیم شهرستان و به ویژه جوانان خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود و عزیزانشان و به احترام زحمات خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان شهرستان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را اولویت اصلی خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.