سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش الف – ب ایران در اصفهان

بهره مندی ۸ هزار و ۲۰۰ روستایی از آب آشامیدنی سالم

۳۲ طرح آبرسانی در استان اصفهان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در این کنفرانس ویدیویی رضا اردکانیان همزمان با هفته بیست و یکم پویش الف - ب ایران، این طرح‌ها را با هزینه ۲۵ میلیاردریال همزمان با طرح‌های دیگر در سراسر کشور افتتاح کرد.


۳۲ روستای استان اصفهان در شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، گلپایگان، چادگان و اردستان با جمعیت هشت هزار و ۲۰۰ نفر به شبکه آب پایدار شهری متصل شدند.


در نجف آباد سه هزار نفر در چهار روستا، در گلپایگان ۵۰۰ نفر در سه روستا، در چادگاه هزار نفر در دو روستا، در اصفهان هزار و ۷۰۰ نفر در هشت روستا، در اردستان هزار و ۷۰۰ نفر در پنج روستا و در سمیرم ۳۰۰ نفر در سه روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.


در قالب این طرح پروژه‌های اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۱۰ کیلومتر، احداث، بهسازی و ارتقای پنج باب حوضچه شیرآلات و شیرخانه تاسیسات مربوط به انشعاب‌گیری، بهسازی، تعویض پمپ و شیرآلات افزایش ظرفیت، افزایش توان برق و اصلاح در ۲ ایستگاه پمپاژ اجرا شده است.


در اجرای هفته بیست و یکم پویش سراسری هرهفته_الف-ب-ایران طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور افتتاح شد.
پویش الف - ب ایران مخفف " آب، برق، ایران " است و قرار است و در این پویش، ۲۲۰ طرح بزرگ تا پایان سال جاری با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح شود.

 

 

انتهای خبر/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.