سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۲۲۱ برنامه دفاع مقدس در شهرستان طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ۲۲۱ برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت: دفاع مقدس ایران توانست افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌ها را در آن دوران درهم شکند و روایتی هنرمندانه از ارزش های دفاع مقدس  برجای گذارد. 

او با اشاره به اینکه امروزه هم کشور در یک نوع دفاع مقدس قرار دارد افزود: اکنون ابر قدرت ها و دشمنان کشور  در کنار هم برملت ایران ظلم را تحمیل می کنند اما همچنان مردم  براساس الگو‌های ۸ سال دفاع مقدس در مقابل زورگویی‌ها ایستاده‌اند و از مواضع ارزشمند خود ذره‌ای عقب نشینی نکرده اند.

خبازی شعار ما قوی هستیم را شاخص هفته دفاع خواند و گفت: به منظور رعایت دستورالعمل بهداشتی  مراسم رژه نیرو‌های انسانی در روز ۳۱ شهریور  برگزار نخواهد شد اما مردم می‌توانند از فیض سخنرانی رهبری و تعداد ۲۲۱ برنامه استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله یادواره‌ها، تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا مسابقه دیدار با امام جمعه رژه خودرویی در این هفته انجام خواهد شد.

او ادامه داد: در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس  دومین کتاب خاطرات رزمندگان شهرستان طبس به چاپ می رسد و همچنین ۴ یادمان شهدا در این شهرستان تکمیل می شود.

خبازی با بیان اینکه نامگذاری ساختمان‌ها و مکان‌های ادارات به نام شهدای شهرستان در این هفته خواهیم داشت گفت:  همچنین از ۵۰۰ نفر رزمنده بسیجی غیرشاغل در هفته دفاع مقدس  تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.