همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می شود؛

رزمایش مشترک خدمت رسانی بسیج و دامپزشکی در خراسان جنوبی

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی از رزمایش مشترک خدمت رسانی بسیج و دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان توسط دامپزشکی در هفته دفاع مقدس به دامداران خبر داد.

اصغر زاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: بر اساس توافق همکاری سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و اداره کل دامپزشکی، رزمایش مشترک خدمت رسانی به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه اغاز خواهد شد.

او با اشاره به اینکه حوزه ارائه خدمات بسیج و دامپزشکی شامل جغرافیای خاص نبوده و در هر مکان و زمان قابل ارائه است افزود: استفاده از ظرفیت بسیجیان در کنار همکاران دامپزشکی جهت ارائه خدمت به دامداران  مورد توجه و اهمیت قرار دارد.


بیشتر بخوانید


اصغر زاده ادامه داد: خدمت رسانی به مردم و محرومان یکی از پرفضیلت ‌ترین کار‌ها در اسلام است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصمیم گرفته شد تا با انجام عملیات و اقدامات پیشگیرانه و همچنین  با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ ها و امکانات بسیج و دامپزشکی اقداماتی را در زمینه کمک به دامداران انجام دهیم.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی عنوان کرد: این اقدامات شامل ارائه آموزش جهت افزایش سطح آگاهی دامداران، معاینه رایگان دام، سم پاشی در اماکن دامی به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی و ضد عفونی جایگاه دام به منظور مبارزه با بیماری‌ های دامی در روستا‌های محروم است. 

او اظهار کرد: این طرح در جهت اجرای اهداف سازمان دامپزشکی و جلوگیری از بروز و شیوع انواع بیماری‌ های واگیر دامی و افزایش سطح آگاهی دامداران بخصوص در مناطق روستایی و عشایری است.

اصغر زاده تصریح کرد: در این رزمایش، عملیات توسط پرسنل فنی شبکه ‌های دامپزشکی به صورت مستقیم و با همکاری بسیجیان انجام می ‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.