سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان:

کرونا رژه نیرو‌های مسلح را لغو کرد

امیر رحمت پور از لغو رژه نیرو‌های مسلح به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر حمیدرضا رحمت‌پورفرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان در نشست با اصحاب رسانه استان که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا برگزاری رژه نیرو‌های مسلح که هرسال ۳۱ شهریور ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شد را لغو کرد.

او در ادامه به تشریح برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت، دیداربا نماینده، ولی فقیه در کردستان و تجلیل از ۲۵۰ خانواده ارتش در کردستان از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

امیر رحمت پور با بیان اینکه بیشتر کمبود‌ها بخاطر ویروس کرونا از طریق فضای مجازی جبران خواهد شد افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون نیرو‌های ارتشی نیز همچون مدافعان سلامت پای کار بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

او با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ نیروی مبتلا به کرونایی در کردستان شناسایی نشده است افزود: لشکر ۲۸ پیاده کردستان ۳ هزار و ۳۵۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است که این آمار نشان از رشادت و دلیری نیرو‌های ارتش در استان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان در پایان از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.