سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی گیوی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از تامین ۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از طریق فاینانس داخلی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی شهر گیوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از تامین ۲ هزار و ۱۲۸میلیارد ریال تسهیلات بانکی از طریق فاینانس داخلی برای احداث شبکه آبیاری و زهکشی گیوی خبر داد و گفت: این اعتبار مالی توسط بانک‌های سپه و کشاورزی و با تضمین پرداخت اقساط تسهیلات از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و از محل منابع مالی دولتی به شرکت آب منطقه‌ای اردبیل پرداخت می‌شود.

او افزود: طبق این قرارداد بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در قرارداد سندیکایی بانک‌های سپه و کشاورزی، مبلغ ۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال در احداث شبکه آبیاری و زهکشی گیوی سرمایه گذاری می‌کند و سازمان برنامه و بودجه کشور از سوی دولت، بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را محل اعتبارات عمومی دولتی در کشور تضمین کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به حضور پیمانکار طرح در منطقه و انجام عملیات اجرایی در ماه‌های اخیر و مشخصات فنی طرح آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی اظهار داشت: اجزای اصلی شبکه آبیاری و زهکشی گیوی شامل دو بخش سامانه انتقال آب از سد گیوی به شبکه به طول ۷.۶ کیلومتر با لوله فولادی با قطر ۱۶۰۰ میلیمتر و احداث شبکه اصلی آبیاری و زهکشی شامل خطوط لوله تحت فشار و سازه‌های آبی وابسته به طول ۶۰ کیلومتر شامل لوله‌های فولادی، جی آرپی و پلی اتیلن در سایز‌های مختلف از ۱۳۰ میلیمتر تا ۱۶۰۰ میلیمتر خواهد بود.

مرنی عنوان کرد: زمان پیش بینی و برنامه ریزی شده برای اتمام پروژه ۲۴ ماه است و با اتمام به موقع طرح پایاب سد گیوی، مردم منطقه از فواید حاصل از اجرای کل طرح بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.