سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته است

رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته و موج این بار به دلیل نزدیکی به فصل سرما جدی است از مردم خواست سفر‌های غیرضروری را حذف کنند و در خانه بمانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی سروش رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه موج جدید کرونا را جدی‌تر و خطرناکتر از موج‌های قبلی دانست و گفت: نزدیکی به فصل سرما و توام شدن بروز آنفلوانزا با کرونا می‌تواند سلامت مردم به تهدید کند.

او حذف تجمعات و سفر‌های غیرضروری را یکی از راهکار‌های برای حذف چرخه انتقال ویروس دانست و گفت: استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حدود ۲ متری نیز در پیشگیری از ابتلای به کرونا بسیار موثر است.

او رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تنها راه عبور از این بحران همکاری و تعامل مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این مجتمع امکانات لازم برای بستری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا فراهم شده است، گفت: از نظر امکانات مشکل چندانی نداریم، اما با گذشت هفت ماه از شیوع کرونا، کادر درمان واقعا خسته و فرسوده شده‌اند.

سروش افزود: اکنون بیمارستان از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمات به مردم را دارد، افزود: علاوه بر بیماران کرونایی به سایر بیماران نیز اطمینان می‌دهیم که در بیمارستان همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت می‌شود و با اطمینان می‌توانیم بیماران را بستری و مداوا کنیم.

او تاکید کرد: ما در همه بخش‌ها امکانات لازم را برای تامین سلامت بیماران و همراهان آن‌ها اختصاص داده ایم و مشکلی در این ارتباط نداریم.

او با اشاره به فصل سرما و تلاقی آنفلوانزا با کووید ۱۹، تاکید کرد که با شروع فصل سرما از مردم می‌خواهیم که به صورت جدی‌تری دستورالعمل ها را رعایت کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.