سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ درصد از دانش‌آموزان نجف‌آبادی از امکانات فضای مجازی محروم هستند

رئیس آموزش و پرورش نجف آباد گفت: حداقل ۴۰ درصد از دانش‌آموزان نجف‌آبادی از امکانات فضای مجازی محروم هستند، بنابراین طیف متنوعی از شیوه ارائه آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

سید رضا موسوی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سلامت دانش آموزان، اولویت اصلی ماست. ضمن اینکه آموزش و پرورش بازرسی‌های مکرر از مدارس، برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در برنامه خود دارد، اما از اولیا و اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان می‌خواهیم، برای رعایت بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدارس کمک کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه حداقل ۴۰ درصد از دانش‌آموزان شهرستان نجف آباد از امکانات فضای مجازی محروم هستند، طیف متنوعی از شیوه ارائه آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

رئیس آموزش و پرورش نجف آباد با اشاره به کمک‌های خیران این شهرستان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اظهار داشت: گوشی تلفن همراه، لوازم التحریر و... از جمله کمک‌هایی است که توسط خیران شهرستان نجف‌آباد به دانش‌آموزان محروم اهدا شد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید تکلیف مدارس را در خصوص آموزش حضوری یا غیرحضوری دانش آموزان مشخص کنند، خاطرنشان کرد: مردم نظرات متفاوتی راجع به نحوه فعالیت مدارس در دوران کرونا دارند و تصمیم‌گیری در این خصوص بسیار سخت است، از خانواده‌ها می‌خواهیم به مدیریت آموزش و پرورش اعتماد کنند.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.