سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام عنوان کرد؛

آغاز فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام

جعفریان گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ایوب جعفریان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: این پیست شامل پیست‌های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتور کراس و پیست آفرود است.

او افزود: زمین این پیست از اداره ورزش و جوانان ایلام بمدت ۲۰ ساله توسط هیات موتور سورای و اوتومبیلرانی استان اجاره شده، اما بابت اجاره هیچ وجهی به این اداره پرداخت نشده است.

جعفریان یادآور شد: تمام هزینه‌ها با ساخت این پیست بصورت شخصی و بدون حمایت هیچ اسپانسری پرداخت شده است و تاکنون ۱۴ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام بیان کرد: برای تکمیل این پیست در مجموع ۲۸ میلیارد ریال اعتبار لازم است همچنین ساخت و ساز دفتر مرکزی این هیات در این مجموعه راه اندازی می‌شود.

جعفریان اظهار کرد: آموزش رشته‌های این هیات آغاز شده و تاکنون ۳۸ خانم و ۴۸ آقا ثبت نام کرده اند.

او اعلام کرد: هزینه ثبت نام برای آموزش دوره موتورسواری ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ۱۰ جلسه و هزینه آموزش آفرود ۱۲ میلیون ریال در هفت جلسه است.

جعفریان با بیان اینکه این افراد در حین آموزش بیمه می‌شوند، یادآور شد: پس از پایان دوره‌ها برای شرکت کنندگان کارت عضویت و گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

او گفت: شرکت کنندگان با دریافت این گواهینامه می‌توانند در همه پیست‌های موتورسواری، مسابقات و تمرین شرکت کنند همچنین قادر به اجاره پیست نیز هستند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
H.A.N.A
۱۵:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام من میخام توی این پیست ثبت نام کنم اما هر چقدر میگردم ی منبع مشخص و ی راه ارتباطی درست پیدا نمیکنم واقعا به موتور یواری علاقه دارم پس اگه کمکم کنید که توی این پیست ثبت نام کنم واقعا ممنونتون میشم