سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار میان آب شوشتر خبر داد:

ساماندهی مزار ۵ شهید در بخش میان آب شوشتر

فتحی نژاد گفت: عملیات ساماندهی مزار ۵ شهید در بخش میان آب شوشتر همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شد.

محمد فتحی نژاد بخشدار میان آب از توابع شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

او افزود: به منظور ترویج روحیه ایثار و شهادت و برای استمرار راه شهدا در جامعه، عملیات ساماندهی مزار شهدای گلگون کفن مدفون در بخش میان آب این شهرستان آغاز شد.

فتحی نژاد با بیان اینکه بخش میان آب یکی از بخش‌های شهرستان شوشتر است که بیش از ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است، اظهار داشت: در این مرحله ساماندهی مزار ۵ شهید دفاع مقدس روستا‌های مهدی آباد، شقاریج سفلی و سبزی در دستور کار قرار گرفته است  که در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس به انجام خواهد رسید.

در شهریورماه سال ۵۹، رژیم بعث عراق به فرماندهی و سرکردگی صدام حسین، با هدف تصرف خاک ایران اسلامی از سوی خرمشهر به کشور حمله کرد و در جنگی نابرابر که ۸ سال به طول انجامید، با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران و شهادت تعداد زیادی از دلاورمردان، ایران پیروز میدان شد و ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن نرسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.