سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جنبش نجباء در محکومیت عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سازش با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که فلسطین همچنان محور و چراغ جهاد باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه رژیم‌های عربی مانند امارات و بحرین همچون رژیم صهیونیستی در رحم انگلیس و آغوش آمریکا پرورش یافته‌اند و با یکدیگر پیوند خویشاوندی دارند، تاکید کرد که فلسطین همچنان محور و چراغ جهاد باقی خواهد ماند.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای روز امضای توافق سازش میان رژیم‌های امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را "یکی از روز‌های سیاه در تاریخ امت عربی ـ اسلامی" توصیف کرد که موجب گسترش غده سرطانی اسرائیل در پیکر امت خواهد شد.

بیانیه نُجَباء، امارات و بحرین را رژیم‌هایی سست‌بنیاد خوانده است که حاکمان سست‌عنصرشان معاهده تسلیم و شکست را امضا کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به غیرمنتظره نبودن این اقدام خائنانه، آمده است: این رژیم‌ها و رژیم صهیونیستی در رحم انگلیس شکل گرفته و در آغوش استعمار و آمریکا پرورش یافته‌اند؛ همین رابطه خویشاوندی باعث می‌شود که به بهانه صلح متحد شوند.

جنبش نُجَباء خاطرنشان کرده است: این رژیم‌های عربی هیچ‌گاه با اسرائیل نجنگیده‌اند و حتی از حملات لفظی نیز پرهیز کرده‌اند؛ بلکه همواره هر تلاشی برای وحدت امت را ناکام گذاشته و نیرو‌های آزادی‌خواه، انقلابی و جهادی را نابود کرده‌اند و کلیه امکانات مالی خود را برای گسترش تروریسم و نابودی کشور‌های بزرگ و مؤثر عربی از جمله مصر، عراق، سوریه، لبنان، لیبی، تونس، الجزایر، سودان و یمن به‌کار گرفته‌اند.

در بیانیه مزبور با انتقاد از به حاشیه راندن حقوق ملت فلسطین در دالان معاهداتی نظیر "کمپ‌دیوید" و "اسلو"، تصریح شده است: طی دو دهه اخیر، رژیم‌های سازشکار برای حفظ خود و غافل نمودن امت اسلامی از اعمال خصمانه رژیم اشغالگر قدس، به طائفه‌گرایی، تفرقه‌جویی، تندروی و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی مثل القاعده و داعش پرداختند تا از این رهگذر به برتری استراتژیک اسرائیل کمک کرده و مقاومت ضدصهیونیستی را از بین ببرند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان تاکید کرده است که با وجود تلخ‌کامی و رنج مجاهدان آزاده، این تلاش‌های خبیثانه به تقویت اراده مقاومت در آنان منتهی خواهد شد، زیرا روح مقاومت و شعله مبارزه روشن است و فلسطین همچنان محور و چراغ جهاد و آینده‌ای که قلب مجاهدان برایش پر می‌کشد، باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.