کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی رفتار سران امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم دیشب کاخ‌سفید را مورد تمسخر قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی عربی ۲۱، کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی، تقلب وزیر خارجه امارات از روی برگه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مراسم امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفتند.

«عبدالله بن زاید»، مسئول هماهنگ کننده مراسم را صدا زد و از او خواست بپرسد کدام قسمت برگه‌ها را باید امضا کند. بن زاید بدون این که منتظر برگشتن آن مسئول بماند، به برگه ترامپ نگاه کرد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از جایش بلند شد و به بن زاید نشان داد کدام قسمت‌ها را باید امضا کند.

فعالان عرب زبان شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اتفاق نوشتند: بن زاید مانند بچه مدرسه‌ای‌ها از روی دست همکلاسی‌اش تقلب می‌کند. احتمالا برخی بند‌های توافقنامه یا قسمت‌هایی را که باید امضا کند، متوجه نشده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز پیش از این اعلام کردند هیئت اعزامی بحرین به مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط نیز حتی پس از ورود به واشنگتن، از تمام بند‌های توافقنامه اطلاع نداشته است.

شب گذشته، پس از حضور نمایندگان بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی برگزار شد.

امارات اولین کشور عربی بود که روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و به دنبال آن بحرین در کمتر از یک ماه به این کشور پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدائی
۱۲:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
مگرامضاکنندگان وتصویب کنندگان متن توافقنامه برجام راخوانده بودندبدون مطالعه آن را امضاکردند.حالا وزیرامورخارجه امارات رامسخره می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
من قبل از این ک مسخرش کنن فهمیدم خخخحح بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اینا فکر کردن با این توافق پاشون به خلیج پارس باز میشه و ایران هم اجازه میده هر کاری دلشون خواست انجام بدن.
امارات و بحرین و بعد از ان عربستان و عمان و...فکر میکنن با علنی کردن رابطشون روی امنیت رو میبینند .
آخرین اخبار