سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

تعداد شهر‌های قرمز کرونایی در خوزستان افزایش یافت

ابول نژادیان گفت: تعداد شهر‌های کرونایی قرمز خوزستان به دلیل بی توجهی مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل بی توجی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی و ساده انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان به کرونا و موارد بستری در خوزستان هستیم و طبق آخرین بررسی ها، شهر‌های اهواز و شوشتر، نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

او افزود: در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان افزایش پیدا کرده و در صورت ادامه سهل انگاری‌ها و رعایت نکردن نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد ابتلا به کرونا ویروس، افراد بستری و فوتی‌های این بیماری افزایش یابد.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه هم اکنون شهر‌های اهواز، آبادان، شوشتر، بهبهان، امیدیه و آغاجاری در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند، بیان داشت: درحال حاضر افراد بیشتری درگیر این بیماری شدند که علائمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند و سن ابتلا به شدت کاهش پیدا کرده است و نوجوانان، جوانان، و افراد میانسال در دام این بیماری افتاده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علیرغم هشدار‌ها مبنی بر اینکه وضعیت استان بسیار شکننده است، اما هر روز شاهد کمتر شدن رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان هستیم، اما لازم است مردم ضمن رعایت بهداشت فردی و عمومی از هرگونه حضور در آیین‌ها و تجمع‌ها، بازارچه‌های غیر رسمی و... به شدت پرهیز کنند، دست‌های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.