سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر به شمال اولین تجربه شهروند اراک در فصل جدید لیگ برتر

تیم شهروند اراک اولین مسابقه فصل جدید لیگ برتر والیبال را از شمال آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور و از هفته دوم این رقابت‌ها عصر امروز تیم شهروند اراک میهمان هورامان رامسر است.

این مسابقه ساعت ۱۶ چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه در سالن شهید صدر صادات رامسر برگزار می‌شود و شهروند اراک  اولین مسابقه فصل جدید لیگ برتر والیبال را با هورامان رامسر تجربه می‌کند.

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور هفته گذشته از نوزدهم شهریور ماه آغاز شد که در اولین هفته لیگ تیم شهروند اراک استراحت خورد و اکنون خود را با اولین بازی فصل جدید در رامسر محک می‌زند.

تیم شهروند اراک که در قرعه کشی لیگ برتر غایب بود و از این رقابت‌ها کنار گذاشته شده بود در آخرین زمان‌های باقی مانده با اعلام کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون لیگ برتر والیبال، به این مسابقات برگشت و تیم شهرداری قزوین هم در دقیقه ۹۰ به رقابت‌های لیگ اضافه شد.

طبق اعلام کمیته لیگ، در حال حاضر ۱۵ تیم شهروند اراک، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هراز آمل، راهیاب ملل مریوان، خاتم اردکان، آذر باطری ارومیه و هورسان رامسر و شهرداری قزوین می‌توانند در "جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" بازی می‌کنند.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد و به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.