سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کمتر از ۲۴ ساعت هشتمین مدافع سلامت استان کرمانشاه جان باخت

رئیس دانشگاه در پیامی عروج کمک پرستار مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رئیس دانشگاه در پیامی عروج کمک پرستار مدافع سلامت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

《انا لله و انا الیه راجعون》

عروج مدافع سلامت و همکار گرامی بیمارستان آیت اله طالقانی شادروان عذرا ابراهیمی، شوک و درد بزرگ دیگری برای جامعه خدمتگزاران سلامت مردم بود.

از دست دادن دو همکار ایثارگر به فاصله کمتر از ۲۴ساعت، موجب آزردگی و تالم در میان رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا شد آنان که سینه خود را در برابر هجوم وحشیانه ویروس سپر کرده و جان و توان خود را در این مصاف سخت به میدان آورده اند.

وقت آن است که با بیم شیوع گسترده ویروس در پاییز و احتمال موج نگران کننده بیماری و مرگ هم استانی‌های عزیز، مسئولان و سیاستگذاران ، نظارت‌ها و مراقبت‌های خود را در سطوح مختلف جامعه گسترش داده و با خاطیان و تهدید کنندگان جان مردم با جدیت برخورد کنند.

حال که وزارت بهداشت برای هر صنف، فعالیت و خدمتی، شیوه نامه‌های مخصوصی را طراحی و اعلام کرده است، جا دارد رعایت این دستورات در همه جا جدی گرفته شود و استان برای کمک به پیشگیری و نجات مردم سختگیرانه‌تر برنامه ریزی و عمل شود.

در پایان برای آن مرحوم لطف و رحمت الهی و برای خانواده و همکاران نزدیکان او  صبر و اجر خواستارم.

 مرادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

پیام رحمانی، پرستار اورژانس بستری بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه نیز امروز پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.