رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اگر تلاش‌های بی وقفه مدافعان سلامت نبود گرفتاری‌های ما بسیار بیشتر بود و همه مدیون زحمات شما هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: از جمیع کادر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در جریان کرونا زحمات زیادی کشیدند، سپاسگزارم و معتقدم اگر تلاش‌های بی وقفه آن‌ها نبود گرفتاری‌های ما بسیار زیاد می‌شد و مردم مدیون زحمات شما هستند.

او افزود: زحمات همکاران شما در بخش‌ها و سختی پوشش‌های محافظتی ستودنی است و طبیعتا زوایای ذهنی، روانی و اجتماعی برای این عزیزان وجود دارد.

توسلی زاده گفت: ایثار و از خودگذشتگی کار هرکسی نیست در صورتی که مدافعان سلامت خود را وقف مردم کرده و برای حفظ سلامت دیگران از جان خود گذشته اند و ما ضمن قدرشناسی، به صورت همه جانبه مدافع و پشتیبان نظام سلامت هستیم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی  یک سازمان قانونمند و حق طلب با خدمات سرآمد است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه گفت: خواستار حمایت سیستم قضا در برخورد با بی توجهی به سلامت مردم در موضوع کرونا هستیم.

 مرادی بیان کرد:احساس خوب قدرشناسی از مدافعان سلامت همکاران ما را در راه دشوار پیش رو مقاوم‌تر و مصمم‌تر می‌کند.

او ادامه داد:نیاز بخش بهداشت و درمان همچنان حمایت سیستم قضا به ویژه در برخورد با بی توجهی به سلامت مردم در موضوع اپیدمی کرونا است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.