سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری شادگان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شادگان با رعایت نکات بهداشتی برگزار شوند

صبری پور گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با شکوه و با رعایت نکات بهداشتی در شادگان برگزار شوند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی است.

او با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی ادعا بوده و امنیت، آرامش و اقتدار و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آن‌ها است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال باید با رعایت نکات بهداشتی برگزار شوند.

صبری پور بر لزوم همکاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت‌تر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: تدوین برنامه‌های بدیع و نوآورانه و استفاده از زبان هنر برای بیان واقعیت‌های جنگ تحمیلی و ۸ ساله دوران دفاع مقدس بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سرپست فرمانداری شادگان با تاکید بر تلاش برای انتقال پایدار این مفاهیم ارزشمند و ملی اظهار کرد: لازم است به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فضاسازی مناسب شهری و روستایی از سوی شهرداران، بخشداران و دهیاران صورت بگیرد تا نسل جوان ما با این واقعه بزرگ و شهدای گرانقدر بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.