سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای تندیس سومین جشنواره سراسری داستانک کُردی به فرماندار مهاباد

تندیس و لوح تقدیر سومین جشنواره سراسری داستانک کُردی هاژه، به فرماندار مهاباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، تندیس و لوح تقدیر سومین جشنواره سراسری داستانک کُردی هاژه، طی مراسمی در فرمانداری شهرستان مهاباد برگزار و به فرماندار مهاباد اهدا شد.

ایرج شجاعی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این نشست ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار کرد: رویداد‌های فرهنگی همواره مورد حمایت فرمانداری این شهرستان است.

شجاعی ضمن تقدیر از رسانه هاژه افزود: ورود یک پایگاه خبری به بخش فرهنگی و برگزاری مراسماتی از این دست جای بسی تقدیر و ستودنی است.


بیشتر بخوانید


دبیر اجرایی سومین جشنواره داستانک کُردی هاژه در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌های فرماندار مهاباد از برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: در این جشنواره در مجموع ۳۰۲ اثر از ۱۳۶ داستان نویس از ۱۵ استان کشور و سایر شهر‌های کُردنشین با گویش‌های مختلف کوردی به دبیرخانه ارسال شده است.

او افزود: داوران پس از بررسی آثار، ۵ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کرده‌اند، همچنین ۲۱ اثر نیز شایسته تقدیر تشخیص داده شدند.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ۵ برنده اول این جشنواره با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و به ۲۱ اثر شایسته نیز با اهدای لوح، تقدیر شد.

وطمانی تصریح کرد: با رای داوران فرید عباسی فرید از بوکان رتبه اول، آزاد عزیزی از بوکان رتبه دوم، بیژن رحمانی از بوکان رتبه سوم، منصور مهرجویان از مهاباد رتبه چهارم و کویستان عبداللهی از مهاباد رتبه پنجم را کسب کردند.

او اضافه کرد: در بخش آثار شایسته تقدیر نیز بیتا اتمانی از سلماس، ثریا فرجامیان از سرپل ذهاب، معصومه باباخانی از کرمانشاه، ماشاءالله نوری از سنندج، حمید حقی از هرسین، شیما رحمانی از بانه، گلاله ستاوند از مهاباد، کریم رحمانی از بانه، سمیع میرزایی از دیواندره، محمد تقوی از شیروان خراسان، دیار علی نیا از بجنورد، لیلا مصطفی نژاد از پیرانشهر، شلر امراه نژاد از تهران، عزیز فتاحی از بوکان، شادی پاکزاد از مهاباد، عیسی رسولی از ماکو، هدیه گل محمدی از سلماس، بهاره ضیغمی از فاروج خراسان، سمیه فلاحی از ایلام، کوثر حسنی فرد از بوکان و محمد مردانی افضل از پیرانشهر نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.