رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: یکی مدرسه سوخته شین آباد موفق به کسب تندیس جشنواره منطقه ای" داستانک کردی" شد.

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نادیاصالحی، یکی از دختران مدرسه سوخته شین آباد و از اعضای افتخاری کانون "برای کودکان"، داستان وی در جشنواره منطقه ای داستانک کردی جزو ۱۰ اثر برتر شناخته شد. 

جوانبخت با اشاره به اینکه خانم صالحی کمتر از یک سال است به مطالعه و نوشتن در حوزه داستان نویسی مشغول است، افزود: این هنرمند به دلیل گذراندن دوره درمان نتوانست در این جشنوارە حضور پیدا کند و یکی از اعضای هیئت مدیره "برای کودکان"از طرف وی جایزه را دریافت کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: دومین جشنواره داستانک کوردی توسط پایگاه خبری هاژه و به شیوه اینترنتی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور پرشور ادیبان و علاقمندان برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۶۲ اثر از ۸۸ نویسنده از استان‌های آذربایجانغربی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان به دبیرخانه دومین جشنواره "داستانک کُردی" ارسال شده بود که در مراسم اختتامیه آن پنج اثر برتر و پنج اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/ه

برگزاری دومین جشنواره داستانک کوردی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.