سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد خانوار‌های جنوب سیستان وبلوچستان برای تحویل الکترونیکی گاز نام‌نویسی کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۳۰۰ هزار خانوار در جنوب سیستان و بلوچستان واجد شرایط برای تحویل الکترونیکی گاز مایع هستند که تاکنون ۶۰ درصد این خانوار‌ها در سامانه «نیو تجارت آسان» نام‌نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدکاظم اسد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۱۱ شهرستان با جمعیت حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در حوزه فعالیت و خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند که در این محدوده پنج شرکت با ۱۹ تاسیسات گاز و ۱۷۰ عامل فروش توزیع گاز را بر عهده دارند.

او افزود: هدف از الکترونیکی کردن توزیع گاز مایع، توزیع نظام مند، رسیدن گاز به دست مصرف کننده اصلی، کنترل قیمت و توزیع عادلانه گاز در تمام نقاط شهری و روستایی است که امیدواریم با این اقدام کارشناسی شده شاهد رضایتمندی مردم استان سیستان وبلوچستان باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: براساس کار کارشناسی انجام شده برای هر خانوار ماهانه چهار سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی از طریق شارژ کارت بانکی تعریف شده در ۱۲۰ دستگاه پوز عاملان فروش و نمایندگی‌ها با قیمت مصوب تحویل خواهد شد.

او بیان کرد: محدودیتی برای ایجاد نمایندگی توزیع گاز مایع در مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستا‌های پرجمعیت و حتی وانت بار‌ها نداریم و این اقدام با هماهنگی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای ثبت نمایندگی و توزیع گاز مایع در جنوب سیستان وبلوچستان انجام خواهد شد.

اسد با اشاره به اینکه بزودی ۲ جایگاه تاسیسات گازمایع در شهر نیکشهر و دلگان با هدف کاهش مشکلات و توزیع بهتر راه‌اندازی می‌شود، افزود: تمام خانوار‌های جنوب سیستان و بلوچستان در سامانه «نیو تجارت آسان» نام‌نویسی کنند تا از اول مهر شاهد توزیع گاز مایع بصورت کارت الکترونیکی باشیم.

او گفت: هیچ نمایندگی و یا فردی در شهر و روستا حق ندارد گاز مایع را خارج از قیمت مصوب ۹هزار و۷۰۰ تومان به فروش برساند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.