سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان مطرح کرد;

آغاز به کار طرح کافه کتابخانه سیار روستایی در سیروان

عباس زاده از راه اندازی کافه کتابخانه سیار روستایی در سطح روستا‌های هدف شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس زاده مسئول ورزش و جوانان شهرستان سیروان از راه اندازی کافه کتابخانه سیار روستایی در سطح روستا‌های هدف شهرستان سیروان توسط سازمان مردم نهاد راز‌های فرهنگ ماندگار اداره ورزش و جوانان سیروان خبر داد و گفت: مهمترین هدف از راه اندازی کتابخانه سیار روستایی ، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و دسترسی بیشتر افراد به ویژه نوجوانان و جوانان به کتاب است.

او ادامه داد: در این کافه کتابخانه سیار بیش از ۴۰۰ نوع کتاب درسی و غیر درسی موجود بود که از این تعداد ، ۱۵۰ کتاب به افراد بازدید کننده اهدا گردید.

مسئول ورزش و جوانان سیروان اظهار کرد: در این کتابخانه سیار علاوه بر کتاب ، پک‌های آموزشی ، بسته‌های بهداشتی و جوایز به افراد بازدید کننده اهدا گردید.

او مطرح کرد: این طرح با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ، جمعیت هلال احمر شهرستان ، اداره کتابخانه شهرستان در روستا‌های لرینی و کلی کلی در روز‌های شنبه و یکشنبه و در برخی محله‌های شهر لومار برگزار شد که با استقبال رو به رو شد و قرار است برای مدت یک ماه در سطح شهرستان این طرح برپا باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.