سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار جدی به ۴۲ شرکت متخلف حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: ۴۲ شرکت متخلف حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در استان فارس اخطار جدی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: ۲۴ شرکت حمل و نقل بار و ۱۸ شرکت مسافربری در استان به علت رعایت نکردن ضوابط اعلام شده برابر دستور العمل‌های فنی در زمینه ایمنی ناوگان، رویت و بکار گیری تجهیزات ایمنی و عملکرد مدیران فنی اخطار جدی دریافت کردند.

او با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های متنوع در زمینه ارتقای سطح ضریب ایمنی در ناوگان تحت پوشش شرکت‌های فعال حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، تصریح کرد: با هرگونه اغماض که منجر به تاثیر گذاری در ارائه خدمات مطلوب ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در ایمنی و سلامت سفر شود؛ برخورد قانونی می‌شود.

سیاهپور با بیان اینکه استان فارس دارای رتبه نخست مالکیت فعال ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور است، افزود: نظارت دقیق و موثر روزانه قبل از هر گونه آغاز سفر توسط مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و انجام صحیح وظایف محوله آنان در بازدید مستمر از ناوگان تحت پوشش امری ضروری است و در صورت احراز هرگونه تخلف از سوی رانندگان و شرکت‌های متخلف؛ مراتب به کمیسیون‌های رسیدگی در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه خواهد شد.

او اضافه کرد: با همکاری قرارگاه‌های پلیس راه شمال و جنوب فرماندهی انتظامی فارس انجام کنترل‌های دروازه‌ای در محور‌های مختلف حوزه استحفاظی استان و نظارت در پایانه‌های بار و مسافر با هدف اجرای طرح‌های مختلف ارتقای ایمنی در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در روز‌های منتهی به پایان فصل تابستان کماکان ادامه دارد. ​

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.