سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی و تسطیح زمین‌های بایر در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: پاکسازی و تسطیح زمین‌ها برای جلوگیری از تجمع آب و فرسایش خاک در هنگام بارندگی­ ها، در دستور کار منطقه قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: با توجه به وسعت بالای این منطقه و دارا بودن زمین‌های خالی و بایر مشکلات عدیده ای به وجود آورده بود و وجود این اراضی بایر موجب تجمع زباله، حیوانات موذی، دپوی خاک و نخاله و حتی خودرو‌های اسقاطی شده بود.

او افزود: تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهری، ناهنجاری‌هایی را در منطقه به وجود آورد و با هدف بهبود ارائه خدمات به شهروندان، پاکسازی و تسطیح زمین‌ها برای جلوگیری از تجمع آب و فرسایش خاک در هنگام بارندگی­ ها، در دستور کار منطقه قرار گرفت.

قضاوی زاده عنوان کرد: در این پاکسازی بالغ بر  یکهزار و ۲۰۰ متر مکعب خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله به مکان‌های مناسب دیگر انجام گرفت و ارتقای فرهنگ شهرنشینی در زمینه همکاری شهروندان در رابطه با حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزه نگاه داشتن محل زندگی می­ تواند از به وجود آمدن اینگونه مشکلات کاسته و در حد امکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.