سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد;

برخورد جدی با اراذل و اوباش با حمایت مردمی

سردار یاری گفت: مقابله جدی قاطع و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مقابله با اراذل و اوباش ، قرارگاه محکمی تحت عنوان مقابله با اراذل و اوباش نوظهور و همچنین سابقه دار که دارای پرونده‌های سنگین هستند و توسط مراجع قضایی تنبیه شده اند ایجاد شده است.

او اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوب و موثری را در این راه انجام داده‌ایم و امسال با توجه به تاکید دادستان کل کشور و دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی جلسات خوبی را برگزار کردیم و به یک فهم مشترک برای مقابله جدی با این پدیده در استان رسیدیم.

یاری افزود: با یاری خداوند و با اقدام انقلابی، تحت هیچ شرایطی اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نخواهیم داد.

او با بیان اینکه یکی از مراکز فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی است، افزود: فضای مجازی علاوه بر این که می‌تواند یک تهدید باشد یک فرصت مناسب است و ما این موضوع را به صورت مستمر با همکاری نهاد‌های امنیتی و سپاه رصد میکنیم و برای اراذل و اوباش شناسنامه امنیتی تشکیل داده‌ایم و در این فضا نیز برخورد‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: ما با اراذل و اوباش به صورت ویژه برخورد خواهیم کرد و مردم مطمئن باشند برخورد‌های ما جدی و شکننده خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.