سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت بازگشایی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی نوری پور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس ورودی سال‌های گذشته دانشگاه علمی کاربردی این استان از ۱۵ شهریورماه شروع شده و ورودی‌های جدید نیز از اول مهرماه می‌توانند به صورت غیرحضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.
 
نوری پور افزود: با توجه به شرایط کرونایی در کشور از حدود سه ماه گذشته مصوب کردیم که کلاس ترم پیش رو دانشگاه علمی کاربردی استان را در هر شرایطی به صورت مجازی برگزار کنیم.
 
او با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶۵۰۰ در دانشگاه درحال تحصیل هستند، گفت: برای برگزاری کلاس‌های عملی نیز راه‌هایی در نظر گرفته ایم که شامل تقسیم تعداد دانشجویان هر کلاس به چند گروه و حضور در دانشگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و یا موکول کردن کلاس‌ها به ماه‌های بعد در صورت بهبود وضعیت کرونایی، می‌شود.

نوری پور با اشاره به اینکه سامانه برگزاری مجازی کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی به خوبی اجرا می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: تعدادی از دانشجویان در مناطق روستایی و عشایری مشکل دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب دارند و یا تعدادی از دانشجویان نیز که از خانواده‌های کم بضاعت هستند، نمی‌توانند امکانات لازم برای آموزش مجازی را فراهم و از آموزش مجازی به خوبی استفاده کنند.
 
او اینترنت با سرعت مناسب برای نقاط مختلف استان و هزینه مناسب برای امور دانشگاهی را از مسئولین خواستار شد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.