سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کادر بهداشت و درمان انگلیس ضد دولت این کشور تظاهرات کردند

با تشدید بحران کرونا در اتحادیه اروپا، صد‌ها نفر از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس در اعتراض به شرایط کاری خود در خیابان‌های لندن تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در بحبوحه افزایش دوباره آمار همه‌گیری ویروس کرونا در اروپا، صد‌ها نفر از کارکنان سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس در اعتراض به شرایط کاری خود و عدم افزایش دست‌مزد، با برپایی راهپیمایی اعتراضی در خیابان‌های لندن، پایتخت این کشور مخالفت خود را با دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس اعلام و تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با روپوش‌های بیمارستانی و با در دست داشتن عکس‌های بوریس جانسون با دست‌های خونین با سردادن شعار علیه دولت این کشور، پلاکارد‌هایی را حمل می‌کردند که در آن‌ها مطالبات خود از جمله کاهش ساعت کاری یا افزایش حقوق را نوشته بودند.


بیشتر بخوانید:


روزنامه انگلیسی گاردین پیش‌تر نوشته بود در پی افزایش فراوان شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس در هفته‌های اخیر، متخصصان بهداشت و درمان هشدار داده اند دولت این کشور در مسیر نادرستی حرکت می‌کند و به ویژه با توجه به این که بیماری‌های فصل سرما در پیش است، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا نگرانی‌ها را بیش‌تر می‌کند.

پیش از این اما تظاهرکنندگان انگلیسی روزپنج‌شنبه گذشته در اعتراض به بی‌عدالتی و نژادپرستی در این کشور با تجمع در میدان پارلمان در لندن علیه وینستون چرچیل، مشهور‌ترین نخست‌وزیر انگلیس شعارنویسی کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.