سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

دفن اموات داخل شهر قم معضلات زیست محیطی ایجاد می‌کند

موسوی نیارکی گفت: دفن اموات داخل شهر موجب چالش‌های زیست محیطی و ترافیکی برای مردم قم خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید سیف الدین موسوی نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به این که دفن اموات داخل شهر مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: با دیدگاه‌های مختلف که به این موضوع نگاه می‌کنیم، دفن اموات در بهشت معصومه (س) به نفع مردم و شهر است.

او با اشاره به مشکلات زیست محیطی و اجتماعی دفن اموات داخل شهر، ادامه داد: مزیت‌های زیادی برای دفن اموات در بهشت معصومه (س) وجود دارد از جمله این که این آرامستان از شهر فاصله مناسبی دارد.

موسوی نیارکی گفت: سمت و سوی وزش باد و سطح آب‌های زیرزمینی در بهشت معصومه (س) هم به گونه‌ای است که دفن اموات در آن مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی‌کند.

او عنوان کرد: از طرفی بهشت معصومه (س) با داشتن پارکینگ‌های کافی و مسیر دسترسی مناسب، کمترین مزاحمت برای ترافیک شهری را دارد درحالی که آرامستان‌های داخل شهر ترافیک شهری را قفل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: از طرفی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در آرامستان‌های داخل شهر و در همسایگی املاک مسکونی، اثر روانی منفی بر شهروندان دارد و بر اساس تمام این ادله آرامستان بهشت معصومه (س)قم بهترین گزینه است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.