سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کریمی:

دشمن از دشمنی با کشور دست برنمی دارد

فرمانده سپاه روح الله گفت: برخی فکر می کنند دشمن از دشمنی با کشور دست برداشته، اما این گونه نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک گفت: برخی فک می‌کنند دشمن دست از دشمنی با کشور برداشته، اما در واقع  این گونه نیست.

سردار کریمی افزود: دشمنان هر لحظه در پی نقشه کشی و توطئه هستند و این وظیفه مردم و مسئولان است که مقابل تمام نقشه‌های شوم آن‌ها با تمام توان ایستادگی کنند.

او اضافه کرد: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنی خود را با نظام آغاز کرد و با وضع تحریم‌های ظالمانه سعی داشت کشور را دچار مشکل کند، اما ملت ایران و جوانان برومند با همت بلند از این تحریم‌ها فرصت ساختند و به فناوری‌های پیچیده‌ای دست پیدا کردند.

سرهنگ مهجوری فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک هم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: حرکت در مسیر اهداف سازمان، خدمت به مردم و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و توجه به محرومان از جمله اهداف است.

در پایان این مراسم سرهنگ مهجوری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اراک معرفی و از خدمات سرهنگ عسگری فرمانده سابق سپاه اراک قدردانی شد.

سرهنگ عسگری در حال حاضر معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه روح الله است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.