سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه دانشگاه صنعتی دزفول برای دانشجویان جدید

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: با رعایت فاصله، دانشجویان جدید را به صورت حضوری در دانشگاه خواهیم داشت تا با محیط آن آشنا شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ظاهرزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: نیم‌سال تحصیلی جدید، مجازی است، اما اگر شرایط مهیا شود، برای برخی از درس‌های عملی که ناچارا باید به صورت حضوری ارائه شوند، به صورت روزانه در مقاطع زمانی کوتاه برای دانشجویان برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

او در ادامه بیان داشت: به صورت حضوری درس عملی را بگذرانند. اما هدف اصلی ما این است که در ابتدا سلامت دانشجو حفظ شود و کمترین لطمه به آموزش وارد شود. البته حضور دانشجو تنها با مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا امکان‌پذیر است.

ظاهر زاده تصریح کرد: اگر شرایط استان مهیا باشد، در مدت زمان محدود با تقسیم‌بندی افراد و رعایت فاصله، دانشجویان نوورود را به صورت حضوری در دانشگاه خواهیم داشت تا با محیط دانشگاه آشنا شوند. اما با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در پاییز در پیک کرونا خواهیم بود، باید ببینیم چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: همچنین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که باید از امکانات آزمایشگاهی استفاده کنند، برنامه‌ریزی می‌کنیم که در مدت زمان کوتاهی حضور پیدا کنند تا در فارغ‌التحصیلی‌شان مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.