سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات از سوی آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی آتش سوزی مغازه گیم نت، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان را به خیابان اصلی زیتون کارمندی نبش فیروز نو رهسپار کرد.

او افزود: مغازه گیم نت که بر اثر اتصال برق کمپرسور کولر ۲ تیکه دچار حریق و دود گرفتگی و افتادن مواد مذاب بر روی خودرو پژو ۲۰۶ پارک شده در جنب مغازه منجر به خسارت شده بود از سوی آتش نشانان در زمان کوتاهی مهار شد.

 قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی به علت اتصال فن تهویه در کوی ملت خیابان اقبال ۱۲ ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه تصریح کرد: آتش نشانان آتش سوزی خودرو پراید در شهرک اهواز خیابان عمار ساعت ۱۳ و ۵۶ دقیقه را با نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیر و استفاده از تجهیزات تخصصی اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ساعت ۱۵ با حضور به موقع آتش نشانان آتش سوزی منزل مسکونی خیابان امام بین سلطانی و منصوری به علت اتصال محافظ برق یخچال اطفا شد. ضمن اینکه آتش سوزی انبار ضایعات در منطقه زرگان جنب مسجد امام حسین (ع) ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه و آتش سوزی نیزار‌های مسیر بلوار فرودگاه ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه توسط آتش نشانان مهارشد.

این مقام مسئول به وقوع آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه در خیابان ۱۸ شرقی پادادشهر به علت اتصال در سیم کشی موتور خودرو اشاره و اظهارکرد: با عکس العمل سریع آتش نشانان و ایمن سازی محل حادثه، شعله‌های حریق خودرو مهار شد. همچنین زبانه‌های آتش خودرو پراید در حال حرکت در مسیر کوی پلیس پشت بازارچه ساعت ۲۳ و ۵۳ دقیقه به علت نشت بنزین درون موتور خودرو با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او ادامه داد: تیم امداد و نجات آتش نشانی اهواز، ساعت هشت و ۴۳ دقیقه گربه‌ای که در دانشگاه آزاد واحد اهواز واقع در منطقه فرهنگ شهر، دردسر ساز شده بود را از دانشگاه خارج کردند و ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو کامارو اروندی و خودرو پژو پارس در خیابان ۱۳ شرقی کیانپارس، راننده مرد ۲۵ ساله خودرو پژو پارس مصدوم شد که ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی بلافاصله اقدام به ایمن سازی محیط کرده و مصدوم را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.