سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر کووید ۱۹ بر آموزش چگونه بود؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تاثیری که کووید ۱۹ بر آموزش داشته است باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با شیوع بیماری کووید ۱۹ با چالش‌های عمده‌ای در بخش سلامت و بهداشت و درمان مواجه شدیم که عمده این مسائل با تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی‌های لازم در کشور و استان مدیریت شد.

او گفت : مسئله‌ای که بیماری کرونا به صورت مزمن بر آن تاثیر گذاشته است بحث آموزش است و تاثیراتی که کووید ۱۹ در روند آموزشی در دانشگاه داشته باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

مرادی افزود : شیوع کووید ۱۹ هم در آموزش و پرورش و هم در دانشگاه‌ها تاثیر زیادی بر روند آموزش داشته است که این تاثیرات در دانشگاه علوم پزشکی به دلیل ارائه اینکه اکثر واحد‌های آموزشی به صورت عملی است ملموس‌تر است و عواقب بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

او افزود : با توجه به اینکه این بیماری ممکن است طولانی مدت باشد، نمی‌توانیم آموزش را متوقف کنیم.

مرادی ادامه داد : با وجود شرایط ایجاد شده و نیاز به برگزاری مجازی کلاس‌ها باید با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم و ارائه محتوا‌های آموزشی مطلوب و کاربردی، امکان بهره مندی علمی و آموزشی دانشجویان از این کلاس‌ها افزایش یابد.

او افزود : خوشبختانه با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه در بحث آموزش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که بر این اساس قطعا در ترم آتی با چالش‌های کمتری در این خصوص مواجه خواهیم بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.