سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش همکاری‌های سازمان‌های فضای مجازی سراج و نظام روانشناسی فارس

سازمان‌های فضای مجازی سراج و نظام روانشناسی استان فارس با هدف ارتقاء فرهنگ کاربری و سواد رسانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی، تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس، گفت: تفاهمنامه امضاء و مبادله شده، یک تفاهمنامه همکاری و با رویکرد ارتقاء فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی مخاطبان و ذینفعان طرفین تقاهمنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عبدالرسول معتضدیان گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها و سمینار‌های آموزشی برای ارتقاء توانمندی‌های فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و مشاوران مراکز مشاوره و عموم ذینفعان سازمان نظام روانشناسی، یکی از مفاد این تفاهمنامه است.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به همراه ارتقاء فرهنگ کاربری و سواد رسانه‌ای مشاوران خانواده‌ها و مراکز مشاوره در فارس، از دیگر بند‌های این تفاهمنامه است، گفت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی موضوعات مرتبط با نظام سلامت روان استان فارس ناشی از فضای مجازی با استفاده از طراحی و استقرار مدل مبتنی مدیریت دانش، هم در این تفاهمنامه دیده شده است.

معتضدیان اضافه کرد: ارائه خدمات تولید و توزیع محتوای فاخر در شبکه‌های اجتماعی و ارتقاء سطح سواد فضای مجازی و فرهنگ کاربری ذینفعان با استفاده از ظرفیت موسسه‌ها و گروه‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از دیگر موارد قید شده در این تفاهمنامه است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس گفت: در این تفاهمنامه ارائه خدمات مشاوره ویژه مناطق محروم براساس اطلاعات حاصل از رصد و شناسایی انجام شده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز یکی از مفاد مهم تفاهمنامه یاد شده است.

این تفاهمنامه به امضای دکتر علیرضا فِیلی؛ رئیس سازمان نظام روانشناسی استان فارس و عبدالرسول معتضدیان؛ مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و دکتر نادری دبیر قرارگاه تحول اجتماعی استان فارس رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.