سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای حفظ و تقویت اعتماد اجتماعی در جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط تحریم‌ها و تنگنا‌های اقتصادی کشور گفت : می‌طلبد که در شرایط فعلی تلاش ما برحفظ و تقویت اعتماد اجتماعی متمرکز باشد و باجدیت به رفع نواقص و کاستی‌ها بپردازیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : رشد و موفقیت در حوزه‌های مجموعه حاصل مشارکت و همراهی همکاران در دفاتر بوده و از این پس نیز هدف ما ارایه خدمات شایسته به مردمی است که همواره در شرایط سخت مقاومت و همراهی داشته اند.

او با بیان اینکه دفاتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی بازوان نظارتی معاونت سیاسی هستند، گفت : ورود جدی دفاتر به حوزه‌های عملکردی نهاد‌های مرتبط رضایتمندی مردم را ارتقا می‌دهد.

او با تاکید بر تقویت و گسترده شدن زمینه‌های گفتگو و هم اندیشی در استان افزود: ارتباط موثر با گروه‌های صاحب نفوذ و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی در راستای حفظ سرمایه اجتماعی همچنان در دستور کار این معاونت خواهد بود.

خوش اقبال با مطلوب دانستن تسلط و اشرافیت اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در استان افزود: باتوجه به نقش راهبردی استان در تامین امنیت کشور، استمرار هوشیاری‌ها و حفظ حساسیت‌ها نسبت به عواملی که ایجاد نارضایتی می‌کند توقع می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ارایه خدمات شایسته به مردم در دفاتر این معاونت گفت: در دوران جدید نیز راه گذشته در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی با شدت و قوت ادامه پیدا خواهد کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.