فرماندار گیلانغرب گفت : رزمایش دفاع زیستی با مشارکت ده‌ها نفر از نیرو‌های امدادی، بهداشتی و بسیج اجرا شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت: رزمایش دفاع زیستی با مشارکت ده‌ها نفر از نیرو‌های امدادی، بهداشتی و بسیج برای ضدعفونی و گندزدایی مدارس و نقاط آسیب‌پذیر این شهرستان باتوجه به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا و قرمز شدن این منطقه در پی افزایش شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی اجرا شد.

او گفت : با افزایش آمار موارد مثبت در این شهرستان وضعیت اکنون قرمز اعلام شده که این رزمایش به دنبال تغییر وضعیت شهرستان در ارتباط با کرونا توسط قرارگاه دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی امدادی بهداشتی و درمانی و خدماتی انجام شد.

او با تاکید بر لزوم توجه عمومی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک افزود: متاسفانه در چند روز اخیر تعداد موارد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان افزایش یافته به گونه‌ای که مجموع نفرات مبتلا اکنون به ۲۵۰ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز به ۱۷ نفر افزایش رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ضمن اعمال برخی محدودیت‌ها برنامه گندزدایی و ضدعفونی در مدارس محل‌های عمومی نقاط آسیب پذیر بانک‌ها ناوگان حمل و نقل شهری توسط اکیپ‌های مرتبط به صورت مستمر انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.