سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی تأکید کرد؛

نقش مهم پروژه‌های کوچک مقیاس در توسعه شهر تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر نقش مهم پروژه‌های کوچک مقیاس در توسعه پایتخت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بهره‌برداری از ۱۱ پروژه ترافیکی و شهری منطقه ۱۳ تهران امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه) با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و محمدرضا رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ برگزار شد.

در این مراسم مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز ۱۱ پروژه ترافیکی و شهری در حوزه‌های اصلاح هندسی در ورودی‌ها و خروجی‌ها، شبکه‌های مرتبط با دوچرخه، پل هوایی، پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوس مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک افتتاح شد و همچنین در روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته در میان از مناطق ۲۲ گانه بازدید داریم و بر عملکردها نظارت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها در مجموع ۱۲ میلیارد تومان است و این پروژه‌ها در سطح محلی و کوچک مقیاس ایجاد شده‌اند که البته از لحاظ کارکردی، ضروری هستند و عملکردهای مناسبی دارند.

هاشمی تصریح کرد: پارک سرخه حصار یک پارک منحصر به فرد در کشور است که نظیر آن را در حوزه‌های محیط زیستی کشور کم داریم. یک خروجی و ورودی مناسب به پارک سرخه حصار اضافه شد که طبق آمار به صورت متوسط بالغ بر ۴۰ هزار خودرو در شرایط پیک از این مسیر عبور می‌کنند. همچنین پارک‌های حاشیه‌ای در فضاهای مرده، راکد و غیر قابل استفاده با اصلاح هندسی و خط‌کشی ایجاد شد تا شهروندان بتوانند از جاده‌های سلامت و مسیرهای دوچرخه که اجرا شده و برخی نیز در دستور کار قرار گرفته استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه این پروژه‌ها کارکردهای مختلفی از جمله حمل و نقل و گردشگری دارند، عنوان کرد: گردشگر در شرایطی می‌تواند حضور یابد که به فضای بوم گردی، محل پارک خودرو و مدهای ترافیکی دسترسی داشته باشد.

در ادامه این مراسم رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: امروز پروژه‌هایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در حوزه موضوعات ترافیکی در محدوده منطقه۱۳ به بهره برداری رسید و تا پایان سال ۲۰ تا ۲۵ پروژه در این منطقه افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر  بخوانید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.