سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده فارس در چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس را تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده فارس اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی‌جهرمی در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه استان فارس، یادآور شد: اجرای برنامه‌های مورد نظر در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای امسال آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

او با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت دلاور مردی و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پیش‌بینی و بخشی از آنها اجرایی شده است، گفت: برخی از برنامه‌ها در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود که تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان یکی از آنهاست.

کوشکی، با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط برخی از فرمانداران شهرستان‌های استان فارس در بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: باید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ها به ریاست فرمانداران و به دبیری فرماندهان نواحی سپاه هر شهرستان تشکیل شده و برنامه‌ریزی مشخصی برای این موضوع انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۷۰ هزار رزمنده از فارس به جبهه‌ها اعزام شدند؛ این نشان دهنده حضور گسترده و نقش تاثیرگذار فارس در آن دوران است.

او با بیان اینکه شناسایی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در هر شهرستان، برعهده فرمانداران و فرماندهان سپاه بوده است، گفت: تاکنون این اقدام انجام نشده است.

کوشکی همچنین رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس، تکمیل و افتتاح یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس، افتتاح پروژه های مختلف، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، تهیه و تولید و انتشار محتواهای مرتبط با دفاع مقدس در فضای مجازی، تبلیغات محیطی مناسب و انجام اقدامات فرهنگی را از برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.