سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی داوطلبان هلال احمر یزد در مناطق محروم خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اعزام تیم پزشکی داوطلب استان به شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با هدف طرح ملی نذر آب سه، تیم درمانی جمعیت هلال احمر استان متشکل از ۲۰ نفر که شامل پنج نفر پزشک متخصص (داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی) و پزشک عمومی، روانشناس، پرستار، ماما و نیرو‌های داوطلب هلال احمر استان به استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

حرازی زاده افزود: طرح ملی نذر آب سه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه پزشکان اعزامی به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در بخشی از استان خراسان حنوبی می‌پردازند، گفت: این طرح از ۱۹ لغایت ۲۲ شهریور ۹۹ در شهرستان نهبندان دهستان میغان اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب سه، با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین با ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه طرح نذر آب برای سومین بار و در نقاط کم آب کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق است.

حرازی زاده اظهار داشت: همچنین در این طرح ۲۰۰ سبد معیشتی، ۵۰ بسته نوشت افزار، ۱۳۰ بسته بهداشتی در منطقه به همت تیم جمعیت هلال احمر استان یزد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.