سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای شور عاطفه‌ها در شهرستان خوسف

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف گفت: شور عاطفه ‌ها از ۲۲ شهریور ماه در این شهرستان اجرا می شود.

مهران پور رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: شور عاطفه‌ها امسال از ۲۲ شهریور ماه با هدف تامین لوازم التحریر و اقلام آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

او افزود: شور عاطفه‌ها بهانه‌ای است تا دوستی‌ها در قالب اهدای نوشت افزار، لباس، کیف و کفش بین دانش آموزان محروم و یتیم تقسیم شود.


بیشتر بخوانید


مهران پور با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شیوه جدید آموزشی گفت: یکی از مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار و حتی دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری، کمبود وسایل آموزش از راه دور برای ادامه تحصیل است که کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد جدید شور عاطفه‌های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف بابیان اینکه فرهنگ دیرینه و کهن مردم این شهرستان و اهتمام ویژه آن ها برای شرکت در امور خداپسندانه همچون کمک به محرومین، انفاق و ایثار ستودنی است، گفت: از همه مردم، خیران و مسئولان که مهر و محبت را سرلوحه کار خود قرار داده اند خواستاریم تا با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در تامین هزینه‌های دانش آموزان شهرستان، به ویژه ۲۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.