سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:

مکتب شهید سلیمانی هدایت گر ما است

بصیری گفت:سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می‌توانند ما را هدایت کنند و نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدصادق بصیری ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری (علمدار) یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می‌توانند ما را هدایت کنند، گفت: نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است که شهید سلیمانی آن را در حد اعلا داشت.

او افزود:شهید سلیمانی صاحب مکتب نجات بخشی است و یکی از درس‌هایی که از شهید می‌گیریم، ارتباط دانش و فرهنگ با راهبری و هدایت گری شهید است.

بصیری با اشاره به اینکه علم و ایمان دو بال پرواز انسان هستند، بیان کرد:علم مایه هدایت است، اما انسان باید به لوازم آن ملتزم باشد و باید راه جوئی و راهبری را از پیامبران یاد بگیریم.

او با اشاره به اینکه انسان باید همواره به دنبال پیشرفت، کسب معرفت و کمال انسانی باشد، افزود: اگر جشنواره‌ای برگزار و یادی از سردار سلیمانی می‌شود و فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در جشنواره شرکت می‌کنند برای این است که اعلام کنند دانش خود را در خدمت ایمان، نجات، راهنمایی و رهبری قرار خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه ما آمده ایم پیوند ببندیم راه، مرام و فکر این شهید الهی را پیش روی خود و الگو قرار خواهیم داد، اظهار کرد: استان کرمان آمادگی برگزاری همه برنامه‌های  پیرامون سردار سلیمانی را دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.