سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده رو‌های مشهد برای توانیابان جسمی و حرکتی مناسب سازی می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: مناسب سازی پیاده رو‌ها برای توانیابان جسمی و حرکتی در خیابان‌های پرتردد مشهد در اولویت کار ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در خصوص آخرین وضعیت مناسب سازی و پیاده رو سازی برای توانیابان جسمی و حرکتی، اظهار کرد: سیاست مناسب سازی در این زمینه، اولویت بخشی به خیابان های پرتردد است.به عنوان مثال هم اکنون در بولوار آموزگار امکان مناسب سازی برای توانیابان، دوچرخه سواران و عابران پیاده فراهم شده است.

او افزود: از یک بازه زمانی به بعد نقش نرم افزاری را برعهده گرفتیم؛ بدین معنا که مباحث مطالعاتی و بستر سازی توسط این معاونت به صورت کامل مهیا و سپس مرحله اجرایی آن به معاونت فنی و عمران واگذار می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد:بحث‌های مطالعاتی ما بیشتر در حوزه‌های دارای راندمان بالا خواهد بود؛ زیرا ظرف اعتباری برای این اقدام محدود است و نمی‌توان به یک باره تمامی خیابان‌ها و پیاده رو‌ها را بهسازی کنیم؛ بلکه باید برای این موضوع در بودجه سنواتی تدابیری اندیشیده شود و براساس آن، اولویت بندی صورت گیرد.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.