سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در آموزش و پرورش استان کردستان راه اندازی شد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی به منظور پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به تماس‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور، هدف از استقرار مرکز پاسخگویی را رسیدگی به سوالات مردمی در موضوع بازگشایی مدارس عنوان کرد.

او افزود: در همین راستا مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق به خصوص شهر‌های پر جمعیت راه اندازی و افراد خبره، مطلع و آگاه به امور برای پاسخگویی و پیگیری تماس‌ها مستقر شده اند.

قربانی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز، اولیای گرامی، فرهنگیان و مراجعین محترم می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های اعلام شده در سطح استان و شهرستان ها، نسبت به پیگیری درخواست و سوالات خود اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در مرکز استان شماره تلفن‌های ۳۳۱۶۰۲۱۰ و ۳۳۱۷۷۰۰۷ و شماره همراه ۰۹۱۸۳۷۱۵۸۰۳ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر آماده پاسخگویی به سوالات، دغدغه‌های والدین در امور آموزشی، بازگشایی مدارس و نحوه ارائه آموزش به دانش آموزان و... هستند.

او افزود: بخش ارتباط با مدیر کل در پورتال آموزش و پرورش کردستان به نشانی http://kurdmedu.ir نیز به روال گذشته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و سوالات مراجعین بوده و بعد از دریافت سوالات و ... به درخواست‌ها رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

قربانی همچنین گفت: علاوه بر شماره تلفن‌های اعلام شده و بخش ارتباط با مدیرکل، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://shekayat.medu.ir/ نیز آماده دریافت و ثبت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس زارعزاده
۱۳:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ثبت نام نکردن دانش آموز کلاس اول