سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث ۱۷ شهریور ۹۹؛

فوت راننده خودرو در پی واژگونی سمند/ توقیف موتورسیکلت ۵۰۰ میلیون ریالی

اخبار حوادث ۱۷ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی سمند حادثه آفرید

 واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بخش شبانکاره باعث فوت راننده آن شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در جاده شبانکاره نرسیده به روستای سراج آباد، راننده ۲۵ ساله آن دچار جراحت شد که نیروهای امدادی او را به مرکز درمانی انتقال دادند اما به علت شدت جراحات وارد آمده در آن محل فوت کرد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: برابر نظر کارشناس پلیس راه علت حادثه  بی‌توجهی  راننده به جلو بوده است.

توقیف ۶۱۰ میلیون ریال کالای قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: سه دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران پلیس آگاهی در جاده خروجی شهر گناوه، از سه دستگاه خودرو سواری مقادیری کالای قاچاق خارجی شامل لوازم آرایشی و وسایل آشپزخانه بدون مدارک گمرکی به ارزش ۶۱۰ میلیون ریال کشف کردند.

او بیان کرد: سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیرمجاز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: با تلاش ماموران انتظامی بخش آبپخش یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در این شهر در حال تردد بود شناسایی و توقیف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند گفت: در همین زمینه یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و شهروندان می‌توانند هر موردی را در این زمینه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توصیه‌های پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از صاحبان خودرو خواست از تجهیزات ایمنی وضد سرقت برای وسایل نقلیه خود استفاده کنند.

سرهنگ جوشن سهرابی برای پیشگیری از وقوع سرقت‌های خودرو، موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو توصیه کرد: از پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی استفاده، و از رها نکردن وسیله نقلیه در معابر عمومی خودداری کنید. در صورت دسترسی نداشتن به پارکینگ چنانچه ناچارید برای مدتی از خودرو فاصله بگیرید وسایل نقلیه خود را در مکان‌هایی پارک کنید که مجهز به دوربین مداربسته باشد.

او افزود: اگر خودرو مجهز به سامانه ضد سرقت است در صورت امکان از طریق نمایندگی‌های شرکت سازنده رمز آن را تغییر دهید.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر عنوان کرد: نصب دزدگیر و قفل مرکزی کم هزینه‌ترین کاری است که می‌توان برای جلوگیری از سرقت خودرو انجام داد.

سهرابی تاکید کرد: اگر قصد جابه‌جایی وجه نقد و اشیاء قیمتی با خودروی شخصی خود را دارید ضمن رعایت همه جوانب امنیتی، مراقب افرادی که در حوالی بانک‌ها و مرکز تجاری کمین کرده اند، باشید.

او همچنین گفت: نسبت به هشدار دزدگیر بی تفاوت نباشید. هرگز وسیله نقلیه را در حالی که موتور آن روشن است ترک نکنید. از قفل بودن درها و صندوق عقب و آماده به کار بودن سامانه امنیتی وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنید. 

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: هنگام ترک خودرو هرگز مدارک هویتی و مالکیتی خود را داخل خودرو نگهداری نکنید. از قرار دادن کیف و اشیای وسوسه انگیز در داخل خودرو  در منظر سارقان بپرهیزید.

او همچنین گفت: استفاده از قفل فرمان و قفل پدال برای همه خودرو‌ها چه سامانه امنیتی و قفل مرکزی داشته باشند و یا اینکه این سامانه را نداشته باشند برای پیشگیری از سرقت الزامی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.